Paulo Dybala, Maldini positif COVID-19 di Itali

Kickbola.net Manchester United manager Louis van Gaal walks out of a press conference on Wednesday following ongoing speculation regarding his future. The Dutchman spent less than five minutes in front of the press before signing off with: ‘I wish you a merry Christmas … enjoy the wine and a mince pie. Goodbye.’ .
Dybala, Maldini positif COVID-19

ROME: Penyerang Argentina Paulo Dybala berkata dia menjadi pemain Juventus ketiga positif COVID-19 manakala bekas pertahanan AC Milan Paolo Maldini mendedahkan dia dan anaknya turut dijangkiti virus berkenaan.

“Hai semua, saya ingin beritahu andan yang kami sudah menerima keputusan ujian COVID-19 dan Oriana (Sabatini, teman wanitanya) dan saya didapati positif.


“Bagaimanapun kami dalam keadaan baik. Terima kasih di atas ucapan anda,” kata Dybala, 26, yang sudah menjalani pengasingan sejak Rabu.


Juara Itali Juventus berkata keadaan pemain itu akan dipantau dan ketika ini dia tidak menunjukkan sebarang simptom virus berkenaan.

Maldini, pengarah teknikal di Milan, dan anaknya Daniel yang berusia 18 tahun – juga pemain remaja kelab itu, turut bergelut dengan COVID-19.

“Paolo dan Daniel masing-masing dalam keadaan baik dan sudah menamatkan pengasingan dua minggu di rumah tanpa kontak dengan sesiapa.

“Mereka akan kekal dikuarantin sehingga sembuh sepenuhnya seperti digariskan oleh pihak kesihatan,” kata AC Milan.

Maldini, 51, antara pertahanan terbaik sepanjang zaman. Dia memenangi liga gelaran Liga Juara-Juara bersama Milan dan mengumpul 647 bersama gergasi Itali itu. – AFP


Maldini, 51, antara pertahanan terbaik sepanjang zaman.


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.