Ronaldo akui tidur banyak kali dengan Roberto Carlos berbanding dengan wanita!


Kickbola.net Ronaldo: 'Saya tidur banyak kali dengan Roberto Carlos berbanding dengan wanita'
Ronaldo: 'Saya tidur banyak kali dengan Roberto Carlos berbanding dengan wanita'

Lagenda Brazil, Ronaldo Nazário de Lima telah mendedahkan rakan sepasukan kegemarannya, termasuk menceritakan hal peribadi.

Ronaldo kini menjadi sebahagian pemilik kelab Fort Lauderdale Strikers, telah bercakap pada sesi temuramah dengan Sports Illustrated's, dengan berkata Roberto Carlos ialah rakan sepasukan terbaiknya.


"Rakan sepasukan terbaik saya ialah Roberto Carlos," katanya. "Saya banyak kali tidur satu bilik dengannya ketika kem latihan, mungkin lebih banyak berbanding wanita dalam hidup saya!


Saya telah menghabiskan hidup saya selama 20 tahun bersama Roberto Carlos: dengan pasukan kebangsaan, Real Madrid C.F. dan SC Corinthians Paulista."


Dia juga berkata Paolo Maldini dan Gianluigi Buffon ialah dua pemain paling sukar yang dia pernah lawan, dan Zlatan Ibrahimovic mungkin penyerang tengah nombor 9 terbaik di planet ini..

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.