Janji Tunku Mahkota Johor TMJ jika terajui FAM

Vrsaljko: Argentina Menangis Seperti Cewek!
Janji Tunku Mahkota Johor TMJ jika terajui FAM.

klik 👉 Follow Telegram Obsesbola untuk berita bolasepak terkini (large-bt)


Ini Janji Tunku Mahkota Johor TMJ jika terajui FAM

Jika saya diberi peluang untuk mengendali FAM

- " saya akan wujudkan Pengadil Profesional dalam Liga Profesional dibawah organisasi Profesional "


- " jika saya menerajui FAM, saya tidak akan kata tiada budjet untuk lakukan apa saja demi bolasepak negara "
- " saya serahkan kepada semua ahli gabungan jika mahu saya mengubah landskap bolasepak negara "

Kata DYAM Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim

Tunku Mahkota Johor


Vrsaljko: Argentina Menangis Seperti Cewek!
Tinjauan dari Goal.com mendapati lebih 90% peminat bolasepak tanah air pilih TMJ sebagai presiden FAM.
#FAMrombak

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita bolasepak terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/Obsesbola



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.